kupować rowerek czy nie?

czwartek, 9 sierpnia 2012

Szukałam po wielu stronach odpowiednika na pytanie:
czy kupić córce w wieku 1,6 roku rowerek na dwóch kołach?.
Wszyscy mówią, nie potrzeba da się jeździć na 3 kółkach,
chciała bym dowiedzieć się od matek czy wy byście kupili,
rowerek na dwóch kołach półtora rocznemu dziecku?.
Bardzo proszę o odpowiedzi w komentarzu bo mam dylemat czy kupić mojej małej taki rowerek bo wpadł mi w gust, zobaczcie sami:
 
cudo nieprawda?
Troszkę drogi ale cudny bo ''w kolorach lata'':)
kosztuje 489zł
ale zobaczcie jego zalety:
SPECYFIKACJA:
  • Rama: ALU Aluminiowa
  • Widelec: stalowy, sztywny typu BMX
  • Wolnobieg: SINGLE SPEED
  • Korba: kuta, stalowa typu BMX
  • Obręcze: Stalowe
  • Opony: WANDA 16
  • Dętki: WANDA
  • Piasta Przód: Falcon Black
  • Piasta Tył: Falcon Black
  • Support: typu BMX
  • Łancuch: KMC z osłoną
  • Hamulce Przód: V-Breake
  • Hamulce Tył: Torpedo
  • Kierownica: Stalowa
  • Siodło: Mbike z uchwytem
  • DODATKI: Błotniki, Boczne kółka podporowe, Koszyk, Piszczałka, Ozdobna flaga 
  • 1 komentarz:

    1. ja bym kupiła, tym bardziej, że będzie to rower rozwojowy, na początku z 4-ma kółkami :)
      sama się zastanawiam czy jak mała nie podrośnie to nie kupić Jej biegówki, są takie dla maluszków ;)

      OdpowiedzUsuń